This isn't goodbye

Jag & Nicola vaknade till liv alldeles för sent idag efter snack ända in på småtimmarna igår.

Drog sedan in till stan för att hälsa på Fredrik i hans nya lägenhet på Dalgatan och säga hejdå eller som jag föredrar att säga "vi ses" (..this isn't goodbye..) och så innan jag åker på söndag.  Vidare därifrån till Telia för att köpa ännu en ny mobilladdare eftersom min gick i 1000 bitar idag när jag skulle dra ut den ur telefonen? orkar inte... 24.se suger!

Väl hemma kom Niklas på besök. Vi lagade mat, drack kaffe, kollade tv och snackade en massa. Så nu har han äntligen fått nycklarna till lägenheten. Fr.o.m lördag är det alltså han som hushåller i mitt krypin. Åtminstone i 3 månader framöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback