una noche de la casa

skulle faktiskt kunna vara en pizza... hm.. ja.. ni ser ju på mitt resonemang att det blev en lång natt. alldeles för lång faktiskt! kvällen däremot var en sån där kväll, som *poff* bara tycks försvinna. tiden bara rusar iväg och innan man vet ordet av så är man hemma igen. ensam...bortsett från ett stycke nicola med "man på köpet" i soffan.. som sagt, lång natt. men hysteriskt kul emellanåt!

Petter var riktigt bra. En av höjdpunkterna var förstås "Såklart"! Men han levererade hela spelningen igenom. Härligt undergroundtryck inne på Stadsuset i kombination med med dålig luft gjorde dock att folk svimmade som flugor. Jag bar kroppar ut till innergården och kollade MAP (Medvetande-andning-puls.) Ja, jag kommer ihåg. Du är stolt nu va Peter? ;P

Nä - frunch mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback