Audition

Igår var jag på audition till Körslaget.
Och jäklar vad mycket folk det var! Sundsvall imponerade verkligen på mig när runt 400 pers dök upp och ställde sig i kö utanför Sundsvalls teatern. Jag vet ju att Sundsvall är en körtät stad men ändå. Eftersom det kom oväntat mycket folk så fick vi sjunga för en annan jury och gallras därifrån för att få komma in och sjunga för LaGaylia.

Jag och 147 stycken till blev det som fick chansen en gång till. En väldigt lång väntan utan mat blev det och inte förens vid 23.45 var det dags för mig. Många många var det som peppade och höll tummarna för mig. Tyvärr nådde jag bara halvvägs denna gången.

Även om resan tog slut för mig i körslaget så träffade jag gamla och nya vänner och blev en erfarenhet rikare. Och som alltid är det ju roligt när det händer nånting i Sundsvall! 

(Har bara mobilkamerabilder att erbjuda från igår men såhär kan det se ut på en audition!)


Min jätteduktiga vän Susanna!


Vårt uppladdningsbord! Här hängde vi i 8 timmar....


Söta Linda.


Jag börjar bli lite mör efter 14 timmar utan mat..

Kommentarer
Postat av: KOTTEN

jag hälsar tillbaka!! :D

2008-11-12 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback