Vardagslyx för mig


Vardagslyx för mig är att få njuta av en kopp kaffe medan jag bläddrar i senaste numret av Elle. Att ha tid över till att sjunga, spela och skriva musik eller att ta en långpromenad med min hund och samtidigt få tid att reflektera över saker och ting.

Jag är en typisk person som reser sig från soffan och går in i köket bara för att måsta vända om igen eftersom jag inte kom ihåg varför jag gick dit från första början. En sån som för det mesta har tankarna på annat håll. Därför har jag tagit lite time off nu och spenderat två dagar ute hos mamma och pappa på Hemmanet för att bara vara. Det var precis vad jag behövde och jag har älskat varje sekund. Men ikväll är det back to reality - nattarbete!

Ps. gjorde en del shopping i Birsta med Isabel igår. Bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Du är utmanad! Läs min blogg för att få info!

Postat av: Frida

min vardagslyx är hasselnötter och one tree hill ;D Då är jag en lycklig Frida !

2008-11-14 @ 15:41:23
URL: http://fsendelbach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback