Wo-man-izer

Helt galen kväll igår. Spontana utgångar är alltid bäst. Jag, Kicki & Anna rockade dansgolvet på Stadshuset. Träffade massa gamla vänner som hade en del trevliga (..och en del skamliga..) förslag. Slutligen fick jag höra att jag varit/är tillsammans med en arbetskamrat som jag definitivt inte är och aldrig varit tillsammans med. Sundsvall har gjort det igen. I'm impressed.

Anna plockade upp mig i en taxi inne i stan och vi avrundade inte kvällen förens klockan 6 imorse. Vid 15-tiden idag kom min fina mamma och hämtade en sliten 20-årig dotter på vingliga ben. Nu ska jag lägga mig på soffan och bara vänta på att maten blir klar. Entrecôte och potatisgratäng - sånna här dagar älskar jag att bo hemma.


Micke tog ett paparazzifoto på mig, Anna & Niklas hemma hos Kicki igår. Spana in hans hemsida MSGA.se

Kommentarer
Postat av: Eleni

Du hade ringt mig halv fyra imorse babe.. något speciellt? ;) hehe... antar du inte minns det, men de verkar iaf som ni hade en rolig kväll :)

Postat av: Frida

bjuppa föfan! är grishungrig!

2009-01-18 @ 13:54:44
URL: http://www.fridasendelbach.com
Postat av: Norrfors

Tack så hemskt mycket för länkningen Therese :)

2009-01-20 @ 10:44:31
URL: http://msga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback