On the road again...?

Efter en jättetrevlig kväll i Moas nya lya igår som avslutades på Kåren sitter jag nu ute hos mor & far på Hemmanet och väntar på att Frida ska dyka upp. Frida min finaste barndomsvän som jag inte sett på ett och ett halvt år!! Det ska pratas, drickas vin, ätas grillspätt och kollas på melodifestivalen med allt som hör till.

Videosamtalade med mina svärföräldrar inatt (en upplevelse i sig) som försöker övertala mig att åka till Dublin till helgen för att fira min pojkväns födelsedag. Eftersom jag har svårt att säga nej till att hoppa på ännu ett flyg mot nya äventyr sitter jag nu och kollar på priser.... to be continued!



Jag & Jonna hos Moa igår kväll.

Kommentarer
Postat av: nicco

gud vad mörkt hår du har.. men de passar asbra i det! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback