Hallå i TV-rutan?

Just det! Glomde att beratta att for ett tag sedan var jag pa en casting for en tjanst som programledare till Birsta City. Idag ringde dom och berattade att jag ar en av dom som gatt vidare sa den 15e juni avgors det! Da ska vi forst fa har och smink fixat, intervjuas lite mer och sedan ska vi in i studion och filma pa riktigt. Jatteroligt och jattespannade och jag ar jatteglad. Hall tummarna for att det blir mig ni ser i TV-rutan snart!

Hej sa lange!


Foto taget for nan vecka sedan pa ett av mina favorit cafeer har i Sundsvall, Tant Anki & Froken Saras.
Val vart ett besok om ni ar fikasugna!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad roligt vännen!! Ska hålla tummarna för att du får jobbet! :) Skulle passa dig jätte bra tror jag!! Hade varit väldigt roligt att setts något. Tänk att det ska vara så makalöst svårt att ses, går på tok för lång tid mellan ggr. Tyvärr!! Hoppas allt är bra! Puss!

Postat av: Eleni

Haha, näe det har du ju rätt i! :) Vad roligt att åka iväg. Jag jobbar till runt 18 ons,tors, fre och så jobbar jag hela lördan och sen åker vi till Kreta på lördag natt. hm... nånting kanske går att klämma in?! Puss

2010-06-04 @ 09:07:22
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback