FOLLOW YOUR HEART BUT USE YOUR HEAD


Det här året har varit väldigt upp och ned och jag har aldrig känt mig längre bort ifrån mig själv än jag gjort under dom här månaderna. But sometimes all it takes, is some quality time with your best friend. Gårdagen innebar shopping, lunch i stan, Ashtanga Yoga på Ego och ett glas eko vin på Tant Ankis & Fröken Saras. Men gårdagen betydde av nån anledning mycket mer än så. Därför vill jag bara säga: Tack för igår Nicola. Tack för att du är du och för att du alltid finns där för mig. Nu känns det som om jag åtminstone hittat kartan till en del av mig som jag trodde var förlorad.


Kommentarer
Postat av: nicco

men gud vad rörd jag blir! tack själv du är bara för bra helt enkelt :)

2010-09-08 @ 22:48:46
Postat av: Frida

Thess! Vad roligt att du hittat min blogg:) ska börja följa dig GENAST! Jag har det super här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback