Hide away weekend

I lördags tog jag lite time off och åkte ut till mamma & pappa på Hemmanet för att vila upp mig och råda bot på förkylningen. Mamma och pappa var både barn- och hundvakt så det var fullt upp. Lite senare kom Mats och Mari med lilla Tilde på middagsbesök och det dröjde inte länge innan även Pernilla slöt upp. Fullt hus alltså. Det bjöds på god mat & gott vin och trevligt sällskap. Annars har jag mest gått omkring och snörvlat i helgen, väldigt uneventful alltså. Idag ska jag trotsa min förkylning & träffa Isabel i stan. Sedan ska vi på visning av ett radhus på Södermalm. Hoppsan!

Lite bilder från lördagen på Hemmanet.


Tilde hittar på bus.


Min söta lillkusin Linnéa.


Grannens goa Igor var med.


Mats med sin lilla Tilde.

Kommentarer
Postat av: Anneli Lövgren

Underbara kort..

2010-09-13 @ 11:48:23
Postat av: Emmelie Åslin

Tjenare!! :D Va gullig du är! jag går in i tävlingen stenhårt iaf, sjukt peppad :) Fick Rut mfl. som butik och de var jätteglada och var lika taggade som mig så det var superkul! Har en tjej jag frågat som heter Susanna, hoppas på att hon vill! :)

2010-09-23 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback