GOOD OR BAD NEWS FIRST?

Idag har det hänt 2 bra saker och en dålig. Bad news: Fick hem provsvaren från cellprovtagningen som jag var på för några veckor sedan och det visar tydligen på cellförändringar i någon grad. Nu får jag alltså gå och vänta och oroa mig i x antal veckor innan jag blir kallad på ytterligare en undersökning, och sedan några veckor till för att få dem provsvaren. Jag har bestämt mig för att försöka hålla huvudet kallt, cellförändringar är väl ändå rätt vanliga?

Dem två bra sakerna är att jag roffade åt mig vårens mest perfekta kavaj + en söt hatt från H&M som jag föll pladask för. Längtar tills jag får dela med mig av mina 2 nya favs i bloggen men ikväll hinner jag inte. Den andra bra saken är att killens kompisar från Dublin, Mikey & Leah, kommer och hälsar på till veckan. Vi ska gå på relax, äta gott och åka ner till Stockholm och shoppa. F-A-B!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Det är väldigt vanligt med cellförändringar! Så gå inte och oroa ihjäl dig nu!! Det är säkert ingenting "speciellt"!! Kram!

Postat av: Anna

HEj!

Håller med föregående talare och säger att det är jätte många som har förändrigar. En kompis till mig hade också det och hon fick bara ta bort en pyttebit där det var förändring och nu är allt bra. Hon blev för övrigt mamma den 4 mars i år :) kram

2011-03-27 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback